21 fevral 2024 01:35
481

Dərmanlar eşitməni azalda bilər

Ən çox görülən problemlərdən biri qulaq tıxanıqlığıdır. Bu problem xırda narahatlıqdan tutmuş eşitmə üçün ciddi nəticələrə qədər davam edə bilər.

Rusiyalı doktor Vladimir Zaitsev bu xoşagəlməz vəziyyətə səbəb ola biləcək konkret səbəbləri araşdırıb. O bildirib ki, eşitməyə çox diqqət yetirmək gələcəkdə ciddi problemlərdən uzaq olmağınıza kömək edəcək. Qulaq tıxanıqlığı yaşayırsınızsa, mümkün bir xəstəliyə səbəb olmamaq üçün peşəkar məsləhət və düzgün müalicə üçün həkimə vaxtında müraciət etməlisiniz.

Qulaq tıxanmasının səbəbləri

Burun-boğaz xəstəlikləri: kükürd tıxacları şəklində xarici bir problem və ya daha pis olan süni şəkildə yaradılmış mexaniki maneə, tıxanmaya səbəb olan səsin normal keçməsinə mane ola bilər.

Hipotermiya: xarici eşitmə kanalında və burun selikli qişalarında soyuq havaya məruz qalma tıxanıqlığa və otit inkişafına səbəb ola bilər.

Hipertoniya/hipotenziya: Boyuna zəif qan tədarükü qulaqlarda dolğunluq və gərginlik hissinə səbəb ola bilər.

Servikal osteoxondroz: Beyni qidalandıran əsas damarlar, vertebral boyun nahiyəsindən keçir. Boyun vertebral seqmentlərindəki yerdəyişmə beyinə qan tədarükünə təsir göstərərək tıxanıqlığa səbəb ola bilər.

Bəzi dərmanların qəbulu: Aminoqlikozidlər, diuretiklər və ya ototoksik qulaq damcıları kimi bəzi dərmanlar dolğunluq hissi və eşitmənin azalmasına səbəb ola bilər.

Tam eşitmə itkisinin səbəbləri

Evstaki borusunun tam blokadası: Evstaki borusu tamamilə tıxanarsa, bu, ciddi eşitmə problemlərinə səbəb ola bilər.

Sensonevral eşitmə itkisi: Daxili qulaqdakı tük hüceyrələrinin ölməsi ciddi bir problem ola biləcək eşitmə itkisinə səbəb olan bir vəziyyətə səbəb ola bilər.

Nubar Süleymanova, “İki sahil”