Bu proqram Brundtland Komissiyasının dayanıqlı inkişafa verdiyi tərifə (“gələcək nəsillərin öz ehtiyaclarını ödəmək qabiliyyətinə xələl gətirmədən hazırkı dövrün ehtiyaclarını ödəmək”) əsaslanaraq, bu proqram Erkən Uşaqlıq İnkişafı (ECD) səviyyəsindən başlayaraq iqlimə dayanıqlı gələcək nəslin yetişdirilməsinə həsr olunub.
Panel çərçivəsində xüsusilə aztəminatlı ailələrdən və kənd yerlərindən olan uşaqların inklüziv təhsil vasitəsilə imkanlarını genişləndirməklə, tədbir təhsilə çıxışda bərabərsizliklərin azaldılması və iqlimlə bağlı məqsədyönlü tədbirlər görməyə hazır nəslin yetişdirilməsi strategiyaları ətrafında müzakirələr aparılıb.
Tədbirin məqsədi inklüziv və bərabər keyfiyyətli təhsilin təmin edilməsinə dair Dayanıqlı İnkişaf Məqsədi (SDG) 4-ə əsasən, erkən uşaqlıq dövründə təhsilin dayanıqlılıq və iqlim fəaliyyətinə necə təkan verə biləcəyini araşdırmaq və strategiya hazırlamaq üçün maraqlı tərəfləri bir araya gətirməkdir. Xüsusilə, proqram çərçivəsində bu məqamlara xüsusi diqqət yetirilib:
Hədəf 4.2: Kiçik yaşlardan iqlim maarifləndirməsi və dayanıqlılığın təmin olunması üçün əsas olan bütün uşaqların erkən uşaqlıq dövründə keyfiyyətli erkən inkişaf, qayğı və məktəbəqədər təhsilə çıxışının təmin edilməsi.
Hədəf 4.5: Xüsusilə əlilliyi olan və kənd yerlərində yaşayan uşaqlar kimi əlil və həssas qruplar üçün təhsilə çıxışda bərabərsizliklərin aradan qaldırılması.
Panel müzakirələrdə inklüziv sistemlərin bütün uşaqları iqlim fəaliyyətinə töhfə vermək üçün necə səlahiyyətləndirə biləcəyi araşdırılıb.
Orxan Vahidoğlu, “İki sahil”