İnstaqram sosial şəbəkələr sırasında öz məşhurluğu, çoxfunksiyalılığı, rəngarəngliyi, tez-tez yenilənməsi ilə seçilir. Fəaliyyətə başladığı ildən instaqram istifadəçilərinin sayı ilbəil artır.
Virtual sosial aləmdə baş verənlər tez bir zamanda aktuallaşır. Daha çox məşhurların hesabından edilən şəkil, video, xəbər paylaşımları, instaqram dili ilə desək, tez zamanda “trend” olur. Yəni dəbdə olur, aktual olur.
Son vaxtlar instaqramda (#tbt) etiketi ilə paylaşılan şəkil və videoların sayı artıb. İstifadəçilərin bu ad altında paylaşımlar etməsi artıq ənənə halını alır. Bəzi insanlar isə bu həştəqin nə demək olduğunu bilmirlər.
(#tbt) etiketinin mənası nədir və ondan nə zaman istifadə olunur?
Bu birləşmə ingilis sözlərdən yaranıb. Açılışı “Throw Back Thursday”-dir. Hərfi tərcüməsi Cümə axşamına doğru kimi izah olunur. Bir deyim olaraq ümumi mənası isə “nə günlər idi...” deməkdir. Arxivdən, keçmişdə çəkilən hər hansı şəkil və ya video paylaşarkən istifadə edilir. Bu başlığın verilməsi isə nə gözəl günlər idi, kaş bir də olardı, həmin tarix yenə yaşanardı kimi hissləri, duyğuları ifadə etmək üçün istifadə olunur. Sırf nostalji əhəmiyyət daşıyır. Bu sosial etiket məşhurlaşmadan öncə isə instaqram istifadəçiləri əsasən (#archieve, #old, #nostalgic) kimi etiketlərə müraciət edirdilər. Hazırda (#tbt) birləşməsinə bu etiketlərin müasir və son variantı kimi baxılır.
2012-ci ildən bu etiket ilə paylaşımlar edilsə də, ənənə halını alıb dəbə düşməsi isə 2017-ci ilə aiddir. İlk dəfə bu həştəqdən Nice Kicks adlı instaqram hesabı paylaşımları zamanı istifadə edirdi. Belə ki, o hər həftənin cümə axşamı günü paylaşımları edərək (#tbt) etiketindən də istifadə edirdi.
Bu instaqram həştəqinin bu cür məşhurlaşmasının səbəblərindən biri də ondan məhz tanınmış şəxslərdən istifadə etməsi oldu. Və beləliklə ənənə halını aldı.
Yarandığı ilk vaxtlarda ondan əsasən cümə axşamı günündə istifadə olunurdusa artıq gün nəzərə alınmır. İstənilən gün paylaşım edərkən bu həştəqdən istifadə olunur. Təkcə profilin əsas səhifəsində deyil , bəzən “story”, yəni hekayə bölməsində də bu etiketdən istifadə olunur. Əsası instaqram ilə qoyulan bu həştəqdən artıq Facebook, Twitter kimi sosial şəbəkə istifadəçiləri də yararlanır.
Yaqut Ağaşahqızı, “İki sahil”