10 fevral 2024 02:36
274

Detoksa ehtiyacın vaxtıdır?

Bədəni toksinlərdən təmizləməyin bir çox yolu var. Bəs orqanizmin detoksa ehtiyacı olduğunu necə başa düşmək olar?

Artıq çəki almısınız və onu itirə bilmirsiniz

Anormal çəki artımı bədəndə toksinlərin olduğunu göstərən əlamətlərdən biridir. Toksinlərin yığılması maddələr mübadiləsini yavaşladır, çəki artımına səbəb olur. Bədən yüksək toksikliklə mübarizə aparmaq və toksinlərin həyati orqanlara təsir etməsinin qarşısını almaq üçün yağ hüceyrələrini genişləndirə və zəhərli yükü qəbul edə bilər. Bundan sonra bu yağ hüceyrələrini aradan qaldırmaq çox çətin olur. Qida keyfiyyətinizə və qəbulunuza diqqətlə nəzarət yetirsəniz belə, yağın üzərində qaldığını görürsünüzsə, bu, bədəninizin kəsmək və təmizləmək üçün daha dərindən təmizlənməyə ehtiyacı olduğuna dair xəbərdarlıq əlamətidir.

Özünüzü ümumiyyətlə, yorğun hiss edirsiniz

Səhər və ya bütün gün heç bir həyəcan hissi yoxdur; özünüzü yataqdan qalxmağa sanki sürükləyirsiniz. Axşam saatlarında özünüzü tükənmiş hiss edirsiniz. Bu, bədəndə zəhərli yüklənmənin ilk əlamətlərindən biridir. Hətta kofein və digər xarici stimulyatorlar da sizi “şənləndirə” bilmir.

Tam gecə yuxunuz yoxdur

Sanki vücudunuzun saatı pozulub. Yataqda fırlanırsınız və yuxunuz yüngül və narahatdır. Bəzən oynaqlarda və əzələlərdə ağrılar olur. Bu da bədəndən toksinləri çıxarmaq üçün təmizlənməyə ehtiyacınız olduğunu göstərən əlamətlərdən biridir.

Balanssızlığa doğru kiçik, lakin daimi dəyişiklikləriniz var

Dəridə qəfil sızanaq, civzə və ya çiban ola bilər. Dəriniz quru və yeni qırışmış kimi görünə bilər. Saçlarınız birdən-birə nazikləşir - getdikcə daha çox azalmağa başlayır. Bunlar toksinlərin həddindən artıq yüklənməsinin əlamətləridir. Bəzən toksiklik əlamətləri viral/bakterial infeksiyanın simptomları və ya əsas sağlamlıq vəziyyəti ilə üst-üstə düşə bilər. Simptomlarınız gün keçdikcə pisləşirsə, hər hansı əsas narahatlığı istisna etmək üçün tam sağlamlıq müayinəsindən keçməyi düşünün.

Bağırsaq hərəkətləriniz nizamlı deyil

Bəzən qəbizlik, şişkinlik və ya əksinə ishal baş verə bilər.  Nə yediyinizdən asılı olmayaraq hər zaman həzmsizlik riski altında olduğunuzu hiss edirsiniz. Bunlar həzm sisteminizin necə hərəkət etdiyini əks etdirən zəhərli həddindən artıq yüklənmənin bəzi ümumi simptomlarıdır. Qida və su qəbulunuzda lifi artırmaq faydalıdır, ancaq unutmayın ki, xüsusilə qışın zəngin qidalarından sonra bağırsaqların mövsümi detoksa ehtiyacı var.

Özünüzü emosional olaraq yaxşı hiss etmirsiniz

Yorğunluq, süstlük və mümkün yuxusuzluq – bütün bunlar sizin zehni və emosional vəziyyətinizi artırır və təsir edir. İşdə diqqətinizi cəmləməkdə çətinlik çəkirsiniz? Heç bir aşkar səbəb olmasa belə, özünüzü “əhvalsız" hiss edirsiniz? Asanlıqla depressiyaya düşür, narahat, əsəbi, ya güvənsiz olursunuz? Bəzən pozulmuş psixi vəziyyət zəhərli bədən əlamətlərini əks etdirə bilər.

Yuxarıdakı simptomlardan hər hansı biri vəziyyətinizi təsvir edirsə, bilin ki, vücudunuz sizə tam detoksa ehtiyacı olduğunu bildirir. Soyuq mövsümdən sonra “yaz təmizliyi” çox vacibdir.

Mütəxəssislər hesab edirlər ki, qəbizlik və şişkinlik detoks üçün ən əsas səbəblərdir.

Orqanizmi təmizləmək üçün ən təsirli üsullar müntəzəm sidiyə getmə və defekasiyadır. Bu yolla bütün yığılmış toksinlər bədəni təbii şəkildə tərk edir. Əgər bir insanda bu proseslər müntəzəmdirsə, onun toksinlərlə problemi yoxdur. Hər şey qaydasındadırsa, detoks haqqında düşünməyə ehtiyac belə yoxdur.

İnsan orqanizmi yığılmış zərərli maddələrdən nə qədər uzun müddət qurtula bilmirsə, daxili “çirklənmə” də bir o qədər güclü olur. Nəcis bağırsaqları tərk etməzsə, toksinlər qana daxil ola bilər, sonra təhlükəli intoksikasiya başlaya bilər.

Mütəxəssislər həmişəki kimi deyirlər ki, ilk növbədə nə yediyimiz barədə düşünmək lazımdır. 21-ci əsrdə yaşamağımıza baxmayaraq, bir çox insanlar tamamilə düzgün qidalanmır. Demək olar ki, hər kəs normal həzm üçün lazım olan lifdən məhrumdur.

"Hər kəs gündəlik nə qədər tərəvəz, meyvə və göyərti yeyildiyini hesablamalıdır". Düzgün həzm üçün bir insanın kifayət qədər miqdarda bitki qidası istehlak etməsi lazımdır - bu, gündə təxminən 300-350 qramdır. Lif bağırsaq hərəkətliliyini əhəmiyyətli dərəcədə artırır.

Yeri gəlmişkən, qəbizliyə stress və oturaq həyat tərzi də güclü təsir göstərir. Buna görə də aktivliyinizi artırmaq və sadə fiziki məşqlər etmək məsləhət görülür.

Normal sidik ifrazı üçün isə kifayət qədər maye içmək lazımdır.

Nubar Süleymanova, “İki sahil”